No, ampak resnično. Kaj vse potrebujemo v organizacijah za naše delo. Kar hočem sprovocirati so poslovne potrebe. Vse preveč se "poslovne" potrebe določajo v IT oddelkih in ne nujno pri osebah, ki so zadolženi za poslovanje. Ponudniki IKT storitev zato nimamo nič lažjega dela. Kvečjemu je to recept za premnoge projekte tega področja, ki niso uspeli.
Ko pa razmišljam, zakaj je temu tako, mi pride na misel zanimiv graf g. Braneta Grubana, ki kaže razvoj v odvisnosti od časa in sicer tehnologije ter človeškega razvoja (boljši odnosi). Prepad med obema se v relativnem kratkem času povečuje. Kako ga premoščamo pa je že drugo vprašanje.
Zagotovo je potrebno obvladovati prepad z vodenjem in organizacijo ter organizacijsko kulturo. Vrednote se spreminjajo. V preteklosti je že delo samo pomenilo vrednoto. Organizacijski model je tako temeljil na delegiranju ciljev in kontroli. Danes je svoboda in s tem samostojnost ter pooblastilo za odgovornost osnova organizacijske kulture.
Kakorkoli menim, da vse prevečkrat implementiramo določene sisteme zaradi njih samih in ne zaradi poslovnih potreb. Odnosi in ostali človeški faktorji postajajo ob vse večji implementaciji tehnologije vse pomembnejši in prav je, da se tudi vodje izobrazijo za nove modele upravljanja.
Ni komentarjev:
Objavite komentar