To sem slišal nazadnje od stranke. Pa nismo dobili posla, da ne bo pomote. In tudi nismo šli "s topom na vrabca".
Za storitve zunanjega izvajanja upravljanja z IT je čedalje več povpraševanja. Seveda pa je še veliko nerazumevanja, da je upravljanje več kot vzdrževanje. To ni "zavarovalna polica" ampak navadno dnevno delo s partnerjem, ki preda v upravljanje svoj IT. Od storitvenega centra, ki imajo zagotovo dnevne stike do proaktivnega nadzora storitev, saj je prednost ravno v tem, da IT storitve delujejo znotraj definiranega časovnega okna optimalno.
Imeli smo celo primer, ko smo v polno obremenjenem obdobju še zagotavljali razpoložljivost storitev, ki je bila pogodbeno definirana, v času manjše obremenitve pa je sistem seveda deloval veliko "predobro". Občutek uporabnikov je bil negativen, saj so opazili slabšo odzivnost v obremenjenem obdobju ne glede na dejstvo, da je to bilo dovolj dobro in celo pogodbeno dogovorjeno. V takšnih primerih je možnost seveda zmanjšanje prepustnosti tudi takrat, ko za to ni druge potrebe kot le uporabniška izkušnja. Lahko pa ob rednih merjenjih zadovoljstva uporabnikov to upoštevamo in s pravilno zastavljenimi anketami pridobimo vseeno relevantne podatke.
Kakorkoli. Biti predober, idealen, najboljši ni vedno najbolje. Težko je priti na vrh, a ko si enkrat na njem, je še težje ostati. Mi se bomo trudili ostati na vrhu naše strateške usmeritve saj še vedno trdimo, da vsak naj dela tisto, kar dela najbolje.
Se vidimo na našem letnem dogodku o zunanjem izvajanju naslednji teden!
petek, 30. september 2011
Naročite se na:
Objavi komentarje (Atom)
Ni komentarjev:
Objavite komentar