nedelja, 12. februar 2012

Kaj pozna 12 letnik?

Moj sin. Je toliko star. In ima rad Coca Colo, McDonalds, Snickers že malo manj. Cockto? Ma ne. Jo je poznal, a jo hitro pozabil. Smoki? Ja. Ampak ne tako kot želi proizvajalec. Smoki je za njega flips. Če ga pošljem kupiti smoki, kupi flips druge znamke, ne glede na to, da je Smoki le eden.

Kaj hočem povedati? Če nekaj ljudje ne poznamo, je manjša verjetnost nakupa. Coca Cola venomer nagovarja naslednje generacije, zato me sin čudno gleda, ko mu razložim, da je to "naša" pijača. To je njegova pijača, mi razloži. Reklame za Snickers že nagovarjajo malce starejše. Zato se sin ne identificira z njimi. On ne pozna Joan Collins, ki je na zadnji reklami. Zato je ne "šteka". Cockto, pijačo naše mladosti so nekaj let nazaj oživili in spet je postala naša. Celo pijača mojega sina. Za kakšno leto. Nato je skupaj z izginotjem reklame potonilia v pozabo. Je ne naroča več. Ker ni več v njegovem fokusu. Coca Cola pa vedno.

Danes je v preobilici ponudbe potrebno veliko, da smo potrošnikova prva izbira. Tudi v družbi Avtenta.si se trudimo biti prva izbira strankam. V zadnjih šestih letih smo postali prepoznavni na segmentu gostovanih IT storitev in outsourcinga. Koliko posvečati marketingu je večna dilema. Tudi mi se ukvarjamo z blagovnimi znamkami in upravljanju le teh. Obvladovanje le teh je draga zadeva, še posebej za storitve, kjer združujemo ne le lastne storitve temveč tudi storitve naših partnerjev.

Da bodo kupovali naše storitve novi uporabniki, jim moramo le te približati. Mi delamo na tem, delajte tudi vi!

Ni komentarjev:

Objava komentarja