Pralni prašek, jogurti, čistila, ki sama čistijo, zobna pasta in še bi lahko našteval. Vse to sicer kupujem, ampak ne morem slediti tempu, kot mi ga diktirajo reklame. Ampak res deluje! Večkrat ko kaj slišimo ali vidimo, bolj verjamemo. Konec koncev smo ljudje le navadne ovce. No ja, malo pretiravam, ampak poglejte malce na kakšnem nivoju so reklame!
Da preidem k zadevi. K marketingu pri zunanjem izvajanju. Ampak ne tistem, ki ima namen prepričati podjetja, da se odločijo raziskati možnost prenosa na zunanjega izvajalca, ampak po sprejeti odločitvi.
Vsakdo, ki se odloči za nakup bodisi opreme ali storitve bi le to želel uporabljati takoj po nakupni odločitvi. Ljudje moramo "okusiti" stvari ali storitve. Zato pa ponujajo testne vožnje motociklov, avtomobilov, celo jogurta, kjer vrnejo kupnino, če niste zadovoljni z njim!? Ampak pri določenih stvareh je potrebno biti previden. Ali bolj previden. Namreč pri prenosu upravljanja IKT storitev na zunanjega izvajalca je potrebno veliko aktivnosti, kjer vsem uporabnikov povemo, kaj delamo in kako delamo ter predvsem kaj se za njih spremeni. To je del marketinga. Ni dovolj, da zajamemo vodje, ključne uporabnike temveč vse, ki prihajajo v stik z IKT. Od njihove informiranosti je namreč odvisna kvaliteta izvajanja zunanjega izvajalca in zadovoljstvo z vodstvom za odločitev prenosa na zunanje izvajanje.
Potrebna je jasna komunikacija in predstavitev ljudi, ki bodo neposredno v stiku, dasiravno ne bo pogost. S tem gradimo zaupanje in s tem pridobimo uporabnike, kateri se obnašajo tako kot želimo in ne na način, da motijo vzpostavljene procese.
Ne samo seznanjenje z osebjem, procesom, načinom dela in ostalimi novostmi. Zunanji izvajalec mora poskrbeti za celoten marketinški splet. Ne glede na to, da nam gredo "reklame" vsaj malo na živce se moramo zavedati, da je del trženjskega spleta storitev, ki je obsežnejši od izdelkov. Tako imamo poleg 4P (proizvod, cena, tržna pot in tržna komunikacija) še osebje, fizične dokaze in storitven proces.
Naj torej zunanji izvajalec poskrbi za celoten splet že pred izvedbo prehoda. Naj vam ne bo žal časa. Saj veste, lahko prehitevate, a na koncu so razlike manjše, kot bi pričakovali.
Naročite se na:
Objavi komentarje (Atom)
Ni komentarjev:
Objavite komentar